Dacia a prezentat astăzi modelul Dacia Spring, prima mașină electrică de la Dacia și cel mai accesibil EV din Europa.
Primul model al mărcii Dacia din segmentul mini, Spring afișează un design inedit pentru o mașină electrică « convențională». Garda la sol înălțată, protecțiile de la nivelul pasajelor roților și barele de pavilion îi conferă un aspect de mini off-roader, ideal pentru a înfrunta jungla urbană.
Linia generală a mașinii se remarcă prin elemente specifice universului modelelor crossover – pasaje ale roților bine conturate, bare de pavilion, bare de protecție ranforsate în partea inferioară, scut de protecție în partea din spate și o gardă la sol supraînălțată (150 mm gol). Capota motorului bombată și flancurile proeminente îi conferă modelului un aspect robust. Cu toate acestea, Spring aparține segmentului mini : dimensiunile sale sunt de numai 3,73 m lungime, 1,62 metri lățime (fără retrovizoare) și 1,51 m înălțime.

Dacia Spring nu trece neobservată în trafic. Partea sa frontală degajă o personalitate puternică datorită capotei proeminente, a barei de protecție generos dimensionate și a blocurilor optice înguste echipate cu LED, a căror linie orizontală este prelungită de ornamentele din partea superioară a calandrului. Element distinctiv pentru vehiculele electrice, calandrul modelului Spring nu este perforat. Cu un aspect modern, subliniat de elemente 3D, acesta include și trapa de acces pentru cablul de încărcare, a cărei deschidere se realizează din interiorul mașinii.
Blocurile optice spate beneficiază de noua semnătură luminoasă în formă de Y, specifică de acum modelelor Dacia.
Versiunea de lansare a modelului Spring se remarcă prin câteva detalii exterioare vopsite în portocaliu: carcasa oglinzilor retrovizoare, ornamentele situate în partea din spate a barelor de pavilion, conturul bandourilor de protecție laterale și ornamentele din partea superioară a calandrului sunt de culoare portocalie.
ROȚI “FLEXWHEEL“
Capacele de roți ale modelului Spring au un aspect similar jantelor de aliaj. Acest lucru este posibil datorită tehnologiei Flexwheel : jantele din oțel sunt perforate pentru a permite instalarea unor capace cu aspect elegant. O soluție estetică și economică dacă este nevoie ca jantele să fie schimbate.
O LINIE DINAMICĂ ȘI ÎN PARTEA DIN SPATE
Atributele inedite ale designului noului model Dacia se regăsesc și în aspectul părții din spate. În timp ce luneta ușor bombată, conturul rotunjit al blocurilor optice și liniile curbe ale marginilor hayonului sunt specifice mașinilor de oraș, bara de protecție robustă, completată în partea inferioară de un scut de culoare gri evocă universul modelelor crossover. Un artificiu stilistic de efect: două fante verticale având aspectul unor prize de aer, dispuse de o parte și de alta a barei de protecție, adăpostesc catadioptrii.

În pofida dimensiunilor sale exterioare reduse, Spring este suficient de încăpător pentru patru adulți. Pe locurile din spate, care beneficiază de un spațiu generos deasupra capului și de o distanță de la genunchi la spătarul scaunelor din față de 100 mm, își pot găsi loc fără probleme chiar și persoane cu talie peste medie.
Impresia de spațiu disponibil contribuie, de altfel, la confortul general resimțit la interior. Ocupanții locurilor din față au la dispoziție spații de depozitare la nivelul torpedoului, fețelor de portieră și la baza consolei centrale, care totalizează 23,1 L. Pasagerii din spate beneficiază de buzunare amplasate în spătarele scaunelor din față.
UN PORTBAGAJ ÎNCĂPĂTOR PENTRU O MAȘINĂ DE ORAȘ
Portbagajul dispune de cea mai mare capacitate de încărcare din segment : 300 de litri (fără a lua în calcul spațiul de sub portbagaj destinat roții de rezervă disponibile în opțiune). Această valoare se regăsește de obicei în fișa tehnică a unor modele din segmentul superior, subcompact. Bancheta spate este rabatabilă, oferind astfel la nevoie o capacitate de încărcare de circa 600 litri.
UN ECHIPAMENT GENEROS
Dacia Spring dispune, în serie sau opțional, de numeroase echipamente, printre care: direcția cu asistență variabilă 100% electrică, închiderea centralizată de la distanță, geamurile electrice, sistem de aer condiționat manual, sistem multimedia, reglaj electric al oglinzilor retrovizoare.

Între cadranele de bord este amplasat un ecran cu afișaj digital de 3,5” iar sistemul de recunoaștere vocală Google sau Apple poate fi activat la o simplă apăsare pe un buton de comandă amplasat pe volan. Atât conturul ecranului central cât și cel al aeratoarelor beneficiază de ornamente de culoare albastră. Locul manetei schimbătorului de viteze este luat de un selector rotativ cromat, ușor de utilizat, cu 3 poziții: D (drive/mers înainte), N (neutral/punct mort) și R (return/marșarier).
MANEVRARE UȘOARĂ
Cu o rază de bracaj de numai 4,8 m, Dacia Spring se strecoară ușor în traficul din oraș. Sistemul de asistență la parcare, disponibil opțional, asigură manevrarea în siguranță datorită senzorilor cu ultrasunete amplasați pe bara de protecție spate și a unei camere de marșarier a cărei imagine este afișată pe ecranul sistemului multimedia cu linii de ghidare dinamice.
Sistem multimedia cu CarPlay și Android Auto
Disponibil în opțiune, echipamentul multimedia Media Nav cuprinde un touch screen de 7”, sistem de navigație, radio DAB, conexiune Bluetooth, o priză USB și este compatibil Apple Carplay și Android Auto. Funcția de recunoaștere vocală (via smartphone) poate fi activată cu ajutorul unei comenzi amplasate pe volan.
Motorizare
Motorul electric de 44 este cuplat cu o baterie de 26,8 kWh. Motorul asigură o accelerație liniară, spun cei de la Renault, o funcționare silențioasă și lipsită de vibrații. Spring are un cost de utilizare inferior celui al unui model echivalent cu motor termic întrucât atât costul energiei cât și cel de întreținere sunt mai mici.
Utilizare urbană
Spring este o mașină electrică polivalentă, aflată în largul ei atât pe șoselele aglomerate din orașe, cât și pe drumurile de țară, datorită unei gărzi la sol supraînălțate și unui comportament rutier echilibrat. Motorizarea fiabilă, autonomia și confortul interior oferă posesorilor o mare libertate în utilizare.

Timpi de încărcare
Spring oferă multiple posibilități de încărcare: la o priză standard de 220V, cu ajutorul unui cablu furnizat în serie, la un Wallbox (cu un cablu oferit opțional) sau la o bornă DC (opțional).
Durata de încărcare a bateriei Litiu-ion este de :
- Mai puțin de o oră pentru o încărcare 80% la o bornă DC 30 kW
- Mai puțin de 5 ore pentru o încărcare 100% la un Wallbox de 7,4 kW
- Mai puțin de 8h30 pentru o încărcare 100% la un Wallbox de 3,7 kW
- Mai puțin de 14 ore pentru o încărcare 100% la o priză standard de 2,3 kW
Aplicație dedicată
Aplicația gratuită MY Dacia, disponibilă pe smartphone, va permite afișarea în timp real a nivelului bateriei, a autonomiei restante în kilometri, activarea de la distanță a sistemului de climatizare pentru încălzirea sau răcorirea habitaclului și localizarea mașinii în timp real. Atunci când Spring este conectat la priză, aplicația permite afișarea informațiilor cu privire la nivelul de încărcare și activarea sau oprirea, la nevoie, a acesteia.
Întreținere simplă
Funcționând fără să aibă nevoie de ulei și cu un număr de piese în mișcare mult mai redus față de un motor termic (ceea ce duce, printre altele, la absența curelei de transmisie), motorul electric este fiabil și mai ieftin de întreținut decât un motor termic. Dacia Spring dispune de o garanție de 3 ani/100 000 km iar bateria sa este garantată 8 ani/120 000 km.
Ușor și compact, Spring dispune de o autonomie de 225 km conform ciclului WLTP și de 295 km conform ciclului WLTP City (care cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat), ceea ce garantează o mare polivalență în utilizare nu doar în mediul urban, cât și în cel peri-urban.
În Europa, mașinile din segmentul A (clasa mini) parcurg zilnic în medie 31 km. Pornind de la această bază, Spring nu ar avea nevoie decât de o singură încărcare pe săptămână.
Autonomia poate fi extinsă cu aproape 10% prin acționarea butonului ECO de pe planșa de bord, care limitează puterea la 23 kW (în loc de 33 kW) și viteza maximă, la 100 km/h.

SIGURANȚA
Dacia Spring beneficiază de numeroase echipamente de siguranță, printre care: limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și frânare automată de urgență. Activ la viteze cuprinse între 7 și 125 km/h, sistemul detectează, datorită radarului frontal, distanța față de vehiculul aflat în față (atât la staționare, cât și în deplasare). În cazul în care este detectat un risc de coliziune, sistemul alertează șoferul atât vizual cât și acustic înainte de a amplifica performanța sistemului de frânare dacă șoferul frânează dar riscul rămâne prezent sau de a acționa automat frânele dacă șoferul nu apasă pedala.
VERSIUNEA UTILITARĂ CARGO
Destinată întreprinzătorilor și micilor comercianți, versiunea Spring Cargo este prevăzută cu un spațiu de încărcare în locul banchetei spate. Atât planșeul cât și pasajele roților din spate sunt acoperite cu material plastic, asigurând astfel o suprafață plană, rezistentă la uzură. În părțile laterale ale portbagajului sunt prevăzute patru inele de ancorare. Un grilaj metalic separă locurile din față de compartimentul de transport. Lungimea de încărcare a acestei versiuni specifice este de 1 033 mm, pentru un volum de 800 de litri și o sarcină utilă de 325 kilograme.
Disponibilă exclusiv în culoarea albă, Spring Cargo dispune de un echipament de serie care include sistemul de aer condiționat, radio (cu Bluetooth, priză USB și pre-echipare pentru un suport de telefon/smartphone), tapițerie din material textil, mânere de uși exterioare și carcase ale oglinzilor retrovizoare de culoare neagră și roți cu jante din oțel de 14 ”.
ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 89.512840 cameraFov (float): 22.619864 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-02” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Jul/10” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/MAJEUR_EXTER/3_4_AV_PASS/BBG_B02_MASTER_V2_JBO.mb” vrayInfo/frame (string): “00000” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “24514.49 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 1h 12m 37.6s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_B02_MASTER_V2_JBO” vrayInfo/time (string): “12:32:41” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 69.530991 cameraFov (float): 28.841545 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-01” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Jul/16” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/MAJEUR_EXTER/3_4_AR_COND/BBG_ME_3_4_AR_COND_PatchFeuxARi_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00011” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “14527.61 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 0h 36m 38.5s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_ME_3_4_AR_COND_PatchFeuxARi_TGR” vrayInfo/time (string): “13:29:57” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 89.059845 cameraFov (float): 22.619864 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-03” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Jul/9” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/MAJEUR_EXTER/FACE_AV/BBG_ME_FACE_AV_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “16884.48 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 1h 48m 1.9s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_ME_FACE_AV_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “21:33:58” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 89.384094 cameraFov (float): 22.619864 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-03” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Jul/11” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/MAJEUR_EXTER/PROFIL/BBG_ME_PROFIL_PASS_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “14567.16 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 0h 51m 44.3s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_ME_PROFIL_PASS_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “22:24:28” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 77.329666 cameraFov (float): 25.360765 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “alor” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/4” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B23_FOCUS_CALANDRE/BBG_DE_B23_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.1, Service Pack 1” vrayInfo/peakMemory (string): “15599.40 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65424MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 8h 8m 42.1s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DE_B23_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “03:54:14” vrayInfo/vmem (string): “8388608MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 58.562553 cameraFov (float): 33.398487 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-01” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/2” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B30_PRISE DEVANT SOUS LOGO/BBG_B30_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “15700.65 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 3h 6m 16.2s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_B30_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “16:30:25” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 58.562553 cameraFov (float): 33.398487 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-01” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/2” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B30_PRISE DEVANT SOUS LOGO/BBG_B30_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “15700.65 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 3h 6m 16.2s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_B30_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “16:30:25” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 76.132805 cameraFov (float): 25.360765 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-02” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/2” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B24_FOCUS_FEUX_AV/BBG_DE_B24_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “16132.22 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 4h 4m 3.8s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DE_B24_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “15:02:56” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 47.979153 cameraFov (float): 39.597752 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “alor” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/1” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B25_FOCUS_FEUX_AR/BBG_DE_B25_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00005” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.1, Service Pack 1” vrayInfo/peakMemory (string): “15366.14 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65424MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 3h 37m 26.5s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DE_B25_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “21:06:02” vrayInfo/vmem (string): “8388608MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 49.227276 cameraFov (float): 39.597752 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-02” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/14” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B57_FOCUS_SKI_AR/BBG_DE_B57_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “18983.72 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 2h 36m 5.8s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DE_B57_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “12:00:02” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 49.469269 cameraFov (float): 39.597752 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “alor” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/2” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B28_BARRE DE TOIT/BBG_DE_B28_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.1, Service Pack 1” vrayInfo/peakMemory (string): “19140.48 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65424MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 1h 1m 23.8s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DE_B28_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “17:14:56” vrayInfo/vmem (string): “8388608MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 49.620667 cameraFov (float): 39.597752 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-03” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/2” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B26_PROTECTION PASSAGE DE ROUE/BBG_DE_B26_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “20209.08 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 2h 15m 39.7s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DE_B26_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “13:43:02” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 48.892296 cameraFov (float): 39.597752 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “render-07” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/14” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_EXTER/B29_REPETITEUR RETRO/BBG_DE_B29_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00005” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “19970.25 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65440MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 1h 53m 11.3s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DE_B29_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “12:32:24” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 97.905174 cameraFov (float): 20.407948 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “carabane” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:14,Family:6,Stepping:10,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/22” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/MAJEUR_INTER/B37_BANQUETTE AR/BBG_MI_B40_CARGO_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “17457.14 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “16224MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): “10h 27m 44.9s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_MI_B40_CARGO_TGR” vrayInfo/time (string): “03:02:32” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 55.773056 cameraFov (float): 33.398487 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “alor” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/3” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_INTER/B45_COMPTEUR_ET_VOLANT/BBG_DI_B45_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.1, Service Pack 1” vrayInfo/peakMemory (string): “14810.48 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65424MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 6h 28m 6.0s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DI_B45_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “00:12:30” vrayInfo/vmem (string): “8388608MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 25.230148 cameraFov (float): 54.432220 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “alor” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:15,Family:6,Stepping:2,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/9” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_INTER/B44_LEVE_VITRE/BBG_B44_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.1, Service Pack 1” vrayInfo/peakMemory (string): “19681.22 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “65424MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 4h 30m 7.1s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_B44_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “20:45:08” vrayInfo/vmem (string): “8388608MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayrevision (string): “29116 Apr 23 2019 12:48:41” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 51.421917 cameraFov (float): 33.398487 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “olkhon” vrayInfo/cpu (string): “AMD/Model:1” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/28” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/DETAIL_INTER/B46_FOCUS_DIAL/BBG_DI_B46_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00001” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “14763.52 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “130976MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 3h 14m 44.8s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_DI_B46_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “15:11:31” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half) ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 36.000004 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 38.651028 cameraFov (float): 48.455486 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 999999984306749440.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] displayWindow (box2i): [0, 0, 6047, 4031] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 vrayInfo/camera (string): “” vrayInfo/computername (string): “carabane” vrayInfo/cpu (string): “INTEL/Model:14,Family:6,Stepping:10,Cache:0” vrayInfo/date (string): “2020/Sep/29” vrayInfo/filename (string): “I:/CLIENT/RENAULT/2020_BBG/TRAVAIL/MAYA/scenes/MAJEUR_INTER/B58_BANQUETTE_AR_2p/BBG_MI_B58_MASTER_TGR.mb” vrayInfo/frame (string): “00095” vrayInfo/h (string): “4032” vrayInfo/mhz (string): “0MHz” vrayInfo/os (string): “Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.2, ” vrayInfo/peakMemory (string): “14396.90 MiB” vrayInfo/primitives (string): “0” vrayInfo/ram (string): “16224MB” vrayInfo/renderlayer (string): “defaultRenderLayer” vrayInfo/rendertime (string): ” 9h 14m 17.2s” vrayInfo/scenename (string): “BBG_MI_B58_MASTER_TGR” vrayInfo/time (string): “05:12:18” vrayInfo/vmem (string): “134217728MB” vrayInfo/vraycore (string): “4.12.01” vrayInfo/vrayversion (string): “Version of V-Ray for Maya Next” vrayInfo/w (string): “6048” =Channels= A (half) B (half) G (half) R (half)
Hm , masina arata bine din punct de vedere estetic! Dar autonomie de 225 km? nu este prea putin? Acopera o distanta aprox de la Bucuresti pana la Brasov.. daca vreau sa ajung in Arad ce fac.. trebuie sa alimentez de 2 ori . Foarte mult timp pierdut la alimentare si autonomie mult prea mica la baterie. Asta este parerea mea.